• Anonym (Bängo)

Tycker du synd om mig som är frustrerad kille

och som inte har haft sex på mycket, mycket, mycket länge?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du synd om mig som är frustrerad kille
  • Anonym (-)

Tycker du synd om mig som aldrig haft sex alls?

Iofs saknar jag mer att aldrig ha någon att krama och mysa med.

• Anonym (D)

Inget av det du nämner är mänskliga rättigheter.

• annabellelee

Jag tycker synd om alla som vill men inte får sex. Varför är det relevant för frågeställningen att du är kille?

• Tecum
    Anonym (D) skrev 2020-05-01 18:06:21 följande:
    Inget av det du nämner är mänskliga rättigheter.
    Det är inte heller en mänsklig rättighet att vara frisk  och må bra, att slippa sorger och motgångar i livet, att kunna få barn eller ha vänner. Eller menar du att det aldrig är synd om någon utom när deras mänskliga rättigheter kränks?.
  • Anonym (Bängo)
    annabellelee skrev 2020-05-01 18:30:49 följande:

Jag tycker synd om alla som vill men inte får sex. Varför är det relevant för frågeställningen att du är kille?

För det är alltid mer synd om tjejer. 
  • Anonym (klömtet)

Varför skulle det vara synd om dig för? Om du är så desperat besök ett bordell i Tyskland eller nåt så löser du det . Eller sluta tyck så jävla synd om dig själv så kanske du hitttar nån 

• Anonym (Bängo)
    Anonym (klömtet) skrev 2020-05-01 18:48:37 följande:

Varför skulle det vara synd om dig för? Om du är så desperat besök ett bordell i Tyskland eller nåt så löser du det . Eller sluta tyck så jävla synd om dig själv så kanske du hitttar nån 

För jag har inte haft sex på länge. Det går ju bra för tjejer att tycka synd om sig själva när de inte får sex.
  • flygrl

Jag kan absolut ha medkänsla med människor som är ofrivilligt ensamma, vare sig det handlar om sex enbart eller närhet, vänskap osv. Vi människor är sociala djur och det är inte svårt förstå det gör ont att va ensam. Min medkänsla gäller både män och kvinnor. I första hand är vi ju alla människor.

• Anonym (Men)
    Anonym (-) skrev 2020-05-01 17:31:02 följande:

Tycker du synd om mig som aldrig haft sex alls?

Iofs saknar jag mer att aldrig ha någon att krama och mysa med.

Varför skulle man tycka synd om en oskuld? Du har dig själv att skylla.
Svar på tråden Tycker du synd om mig som är frustrerad kille